اینفوگرام- مرکز تخصصی اینفوگرافیک این موشن‌گرافیک را به سفارش شرکت تچرا دارو طراحی و تولید کرده‌است.

تچرا دارو با همکاری کمپانی Marinomed با برند شناخته‌ شده کلداماریس فعالیت خود را آغاز نمود. Marinomed با ابداع پلتفرم‌های نوین درمانی بر پایه ماده‌ی طبیعی کاراژینان توانسته‌است به موفقیت چشمگیری در زمینه پیشگیری و درمان بیماری‌های ویروسی دست پیداکند. مولکول کاراژینان با داشتن مجوز FDA  و تاییدیه مصرف در کودکان و بزرگسالان  توانسته است درمانی کاملا ایمن برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورد.

هم اکنون سبد وارداتی شرکت تچرا متشکل از ۳۵ مولکول و بیش از ۵۵ پروانه دارویی و مکمل می‌باشد.

کلداماریس

اولین راه حل درمانی برای مبارزه با بیش از ۲۰۰ نوع ویروس دستگاه تنفسی و سرماخوردگی

قابل استفاده برای تمامی افراد حتی گروه‌های حساس:

سبد دارویی کلداماریس از ابتلا به سرماخوردگی پیشگیری می‌کند و درصورت ابتلا، شدت بیماری و احتمال بازگشت را کاهش می‌دهد.

تچرا دارو در زمینه  فرآورده‌های OTC در اواخر سال ۱۳۹۶ تصمیم به توسعه حوزه فعالیت خود در بخش مکمل‌ها گرفت و در این راه اقدام به اخذ نمایندگی شرکت والمارک نمود که دارای سابقه حضور چند ساله در بازار ایران می‌باشد. والمارک از تولیدکنندگان مکمل‌های دارویی و غذایی است که دارای سایت تولید می‌باشد و محصولات را در سایت تولیدی خود و نه به شکل قراردادی، با در اختیار داشتن گواهینامه جی ام پی از اتحادیه اروپا تولید و در کل اتحادیه عرضه می‌نماید. محصولات موجود والمارک در ایران:

همچنین، بخش تحقیق و توسعه تچرا دارو جهت تولید داخلی برخی محصولات از سال ۹۵  فعالیت خود را آغاز نموده‌است و خوشبختانه محصولات تولیدی و نوآورانه آن بزودی روانه بازار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *