اینفوگرام یک مرکز تخصصی محتواست که حرفه اصلی آن، بیان و انتقال درست پیام شما به مخاطب است. این کار نیازمند طراحی فرایندی خلاق و هوشمندانه است که به تولید، انتشار و توزیع محتوای اثربخش و ارزیابی نتایج حاصل منجر شود.
مجموعه اینفوگرام از سال ۱۳۹۱ با ارائه خدمات تولید گزارشهای سازمانی، طراحی اینفوگرافیک، طراحی موشن گرافیک و داشبوردهای مدیریتی، مشاوره بازاریابی دیجیتال و برگزاری رویدادهای آموزشی با نهادهای دولتی و خصوصی مانند وزارت کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ملی گاز ایران، شهرداری تهران، بانک سپه، بانک شهر، بانک تجارت، سازمان مالیاتی کل کشور، شرکت سرمایهگذاری دارویی تامین، داروسازی Novo Nordisk، هولدینگ دارویی بهفار، گروه خودروسازی ساپیا، شرکت سرمایهگذاری مبین ایران، هلدینگ مپنا، شرکت فرابورس ایران، همراه اول، هولدینگ گلرنگ، همکاران سیستم، هولدینگ فناپ، آسیاتک، مجموعه دیوار و … همکاری داشته است
تمرکز «مجموعه اینفوگرام» در سال ۱۴۰۲ خدمات طراحی و تولید موشن گرافیک تعیین شده است تا بتوانیم با زبان جدیدی با مخاطبان هدف صحبت کنیم. هر پروژه داستانی مجزا دارد و پرداختن به آن نیازمند خلاقیت و دیدگاه تخصصی به محتوا است. ما معتقدیم همواره زبانی مشترک میان مخاطب و ارائهدهنده وجود دارد که گاه از دید افراد پنهان میماند. هنر ما در اینفوگرام یافتن این زبان است.
مصاحبه با مدیران اینفوگرام - شبکه خبر صدا و سیما - سوم آبان ۹۷
نمایشگاه الکامپ- شرکت اینفوگرام
مصاحبه با اینفوگرام | الکام استارز بیست و دومین نمایشگاه الکامپ