طراحی پاورپوینت

معمولاً بیشترین مورد استفاده از پاورپوینت در ساخت فایل ارائه گزارش در سمینارها و جلسات است. شاید از دیدگاه برخی افراد طراحی پاورپوینت کاری ساده و ابتدایی به نظر بیاید. اما باید بدانید که در طراحی پاورپوینت حرفه‌ای نکات بسیاری است که باید رعایت شود. رعایت این نکات است که یک فایل پاورپوینت را آماده ارائه در یک رویداد مهم می‌کند. همه چیز بستگی به آن دارد که این فایل قرار است در کجا ارائه شود.

دفاع از تز را پیش رو دارید یا پایان نامه؟ ارائه درسی در دانشگاه را پیش رو دارید؟ سمینار و همایش؟ جلسه مهمی در مقابل مشتریان دارید؟ شاید هم می‌خواهید از کسب و کار خود در برابر سرمایه‌گذاری دفاع کنید و…اگر این ارائه برای شما مهم است پس به طراحی حرفه‌ای پاورپوینت بیاندیشید.

 

تولید پاورپوینت در “اینفوگرام” به چه صورت است؟

تولیدات پاورپوینت بستگی به موضوع مورد نظر دارد. خلاقیت، چاشنی کار اینفوگرام است، چرا که معتقد هستیم روح کار شما در خلاقیت نهفته است اما برای ارایه محتوای شما در ابتدا یک طراحی خلاقانه خواهیم‌داشت. برای ما مهم است که مخاطبین شما بدانند که شما ارائه‌ای بسیار متفاوت از هرآنچه تاکنون تجربه کرده‌اند در نظر گرفته‌اید.  ما برای آنکه شما بهترین رابطه را با مخاطبینتان ایجاد کنید آماده‌ایم.

 

 

پاور پوینتطراحی پاور پوینتطراحی پاور پوینت

 

از دیدگاه متخصصان اینفوگرام فایل پاورپوینت مربوط به هر ارائه و موضوع، اصول و قواعد مختص به خود را دارد. البته این دیدگاه هنگامی برای شما هم صدق می‌کند که به دنبال یک ارائه حرفه‌ای باشید. قطعا فایل پاورپوینت بخش بسیار مهمی از ارائه شما است. در اینجا محتوای ارائه مطلب و مخاطبان شما نقش شاه کلید را ایفا می‌کنند. ما در اینفوگرام قبل از هر موردی مخاطبین و موضوع را جویا می‌شویم.

کافیست که موضوع و نکات مهمی که باید در این پاورپوینت درج شوند را برای ما ارسال کنید تا ما به تولید فایل پاورپوینت شما با بالاترین کیفیت بپردازیم. ما از تکنیک اینفوگرافیک برای نمایش اطلاعات شما استفاده خواهیم کرد. همچنین با بهره گیری از تسلط کامل بر روی نرم افزار پاورپوینت کلیه جداول، نمودارها و افکت‌ها را به صورت کاملا حرفه ای ترسیم خواهیم‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *