نمونه محتوای دیداری سوشال ایستا
نمونه محتوای دیداری پویا
صفحه‌بندی و چاپ کتاب
بروشور
مشخصات پروژه
هدف

افزایش آگاهی جامعه و خریداران بالقوه سهام آسیاتک هنگام عرضه اولیه در بورس

سال انجام پروژه

۱۳۹۶

مخاطب هدف

- خریداران سهام در بورس - فعالان حوزه IT و ICT - عموم جامعه

محدوده اثرگذاری

بازاریابی

خدمات ارائه شده
شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت IT مشغول به فعالیت است. ارائه اینترنت رایگان در مکان‌های عمومی، ثبت نام و تمدید دامنه‌های اینترنتی، پهنای باند اختصاصی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها و … از جمله خدماتی است که آسیاتک امروزه ارائه می‌دهد. آسیاتک در سال‌های فعالیت خود و به‌واسطه‌ی مجوزهای کسب‌شده، توانسته است رشد چشمگیری را تجربه کند که منجر به شکل‌گیری بستر لازم برای پیشرفت بیش از پیش در حوزه‌های جدید شده است. از جمله می‌توان به برخورداری از حدود ۱ میلیون مشترک اینترنت پرسرعت ADSL در سراسر کشور اشاره کرد.
اینفوگرام در سال ۱۳۹۶ به طراحی و اجرای یک کمپین بازاریابی محتوایی برای آسیاتک پرداخت. این کمپین شامل مراحل تدوین استراتژی، تولید محتوای متنی و دیداری، انتشار و توزیع و در نهایت مانیتورینگ بود و با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره خدمات آسیاتک و همچنین معرفی آسیاتک به خریداران بالقوه سهام انجام شد. محتواهای آنلاین (اینفوسو‌شال‌ها، موشن‌گرافیک‌ها، …) و آفلاین (کتاب، بروشور، …) تولیدشده برای این کمپین در فضاهای مختلفی از جمله خبرگزاری‌ها، مجلات، شبکه‌های اجتماعی، همایش عرضه اولیه سهام آسیاتک و نمایشگاه الکامپ سال ۹۶ توزیع شدند.

کمپین کانتنت مارکتینگ آسیاتک