نرم‌افزار پرزی:

پرزی (prezi) یک نرم‌افزار مدرن است که کمتر از ۱۰ سال از عمر آن می‌گذرد. این نرم‌افزار که رقیب سرسخت و جدی نرم‌افزارهای سنتی اسلاید محور همچون پاورپوینت است این روزها به شدت مورد استقبال افرادی قرار گرفته است که قصد دارند ارائه‌ای مدرن، حرفه‎ای و متفاوت داشته باشند.

در پرزی قرار نیست که اسلایدهای متعدد داشته باشید. بلکه پرزی شامل یک صفحه سفید نامحدود است. شما قادر هستید اطلاعات را در هر کجای صفحه که تمایل دارید قرار دهید. تنها کافیست برای هرکدام از اطلاعات ارائه خود به ترتیب نمایش، مسیرحرکت و جابه‎جایی تعریف کنید. در واقع نرم‌افزار پرزی همانند نرم‌افزار پاورپوینت  به قصد کمک رسانی در ارائه‌ها و سخنرانی‌های ما به میدان آمده‌است و همان‌طور که از نام آن پیداست هدفی جز ارائه ندارد. اما ویژگی‌های مثبتی در این نرم‌افزار وجود دارد که حساب آن را از پاورپوینت کاملا جدا می‌کند.

امکانات و ویژگی های پرزی

پاورپوینت2

پرزی

پاورپوینت1

تولید حرفه‌ای پرزی در “اینفوگرام”

طراحی فایل ارائه با نرم‌افزار پرزی در کنار دانش و بکارگیری صحیح اصول طراحی حرفه‌ای پرزنتیشن است.  طراحی حرفه‌ای با تلفیقی از ایده پردازی، خلاقیت و طراحی‌های گرافیکی، تضمین کننده‌ی یک ارائه قدرتمند است.  “اینفوگرام” برای تولید فایل‌های ویژه پرزنت یا ارائه، همیشه خلاقیت را مبنا قرار میدهد. برای ما مهم است که ارائه شما به بهترین شیوه ممکن انجام شود. لذا در این امر تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندیم که طراحی منحصر به فرد، منسجم و با تاثیرگذاری بالا انجام شود. متخصصین ما قبل از هر طراحی موضوع و محتوای  شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، ایده پردازی می‌کنند و منطبق با ایده‌های تعریف شده، طراحی ویژه ارائه شما را انجام می‌دهند.

پیشنهاد ما به شما این است برای یک ارائه منحصر به فرد، حتما با گروه خلاق “اینفوگرام” مشورت کنید تا به بهترین نحو فایل پرزنت شما آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *