آسیاتک؛ دارای بزرگترین مرکز داده «Data Center» محتوایی در کشور
مراکز داده فعال: مرکز انقلاب، مرکز بهشتی، مرکز آزادگان و برج میلاد تهران
تعداد رک در مراکز داده برج میلاد: ۴۰۸ رک
آسیاتک تنها بهرهبردار مخابراتی و IT برج میلاد تهران
امکانات در اختیار آسیاتک:
- طبقه مخابراتی برج میلاد در تراز ۲۸۴ به متراژ ۷۳۰ مترمربع؛
- سلولهای امن طبقه منفی ۲ برج میلاد به متراژ ۶۴۰ مترمربع؛
- هشت سلول اختصاصی هر یک با ظرفیت ۲۰ رک در تراز منفی ۱۰؛
- ۴۰ دستک مخابراتی با ظرفیت ۱۶۰ لینک در تراز ۲۹۷ برج میلاد؛
- ۴۸ × ۵ Core فیبر نوری تاریک فیمابین برج میلاد و ۴ مرکز مخابراتی اطراف برج و ساختمان LCT شرکت زیرساخت؛
- تأمین برق موردنیاز دیتاسنترهای آسیاتک (۲ لاین شهری، ۴ لاین اضطراری و ۲ لاین باتری در برج میلاد)؛
- سرمایش موردنیاز سایت مخابراتی برج در تراز ۲۸۴؛
- فضای اداری موردنیاز دفتر پروژه آسیاتک در برج میلاد؛
- انحصار واگذاری اینترنت به مجموعه برج میلاد؛
- انحصار واگذاری Public WiFi در مجموعه برج میلاد؛
- بهرهبرداری از دکل مخابراتی در رأس برج میلاد (۴۰ متر ابتدایی)؛
- انحصار ساخت کانتر دائمی آسیاتک در مرکز همایشها و لابی برج.
خدمات قابلارائه و مزایای پروژه برج میلاد:
- ارائه خدمات (سرویس، فضا پاور) به مشتریان بیسیمهای آنالوگ در تهران و اطراف تهران تا شعاع ۸۰ کیلومتر؛
- ارائه خدمات به مشتریان تلفن ثابت و توسعه سرویس NGN شرکت در تهران و اطراف تهران؛
- ارائه خدمات (سرویس / فضاپاور) Backhauling به تأمینکنندههای GSM / LTE / Radio Trunk / Vois؛
- توسعه زیرساختهای موردنیاز شرکت جهت ارائه کلیه سرویسهای تعریفشده در پروانه FCP؛
- تأمین پهنای باند اینترنت برای مشتریان سازمانی و مشتریان ویژه از چند مسیر و بستر متنوع؛
- ایجاد سایت پایش فرکانسی اختصاصی جهت سرویسهای شرکت و ارائه سرویس به سازمان تنظیم مقررات؛
- تجمیع درصد قابلتوجهی از سرویسهای موجود بر روی دکلهای شهری با همکاری شرکت ارتباط مشترک شهر؛
- ارائه سرویس فیبر تاریک به اپراتورهای متقاضی؛
- بهرهگیری از فضاهای مرکز همایشها و برج با تخفیف ویژه با هدف بهرهبرداری تجاری؛
- تنها Provider انحصاری خدمات مخابراتی و دیتای برج میلاد؛
- امکان ارائه کلیه خدمات زیرساختی در حوزه ICT از برج میلاد در راستای توسعه مشتریان شرکت؛
- توسعه دیتاسنتر شرکت با هدف ایجاد Multiple DataCenter؛
- تأمینکننده انحصاری کلیه پهنای باند موردنیاز ستاد و مشتریان برج و مرکز همایشهای میلاد.؛
- امکان فروش کلیه محصولات آسیاتک به مراجعین برج و مرکز همایشهای میلاد؛
- امکان توسعه محصولات جدید شرکت از فراز برج میلاد؛
- امکان بهرهبرداری از برند تجاری برج میلاد در کلیه تبلیغات محیطی، رسانهای و …؛
- افزایش تعامل با سازمانها و ارگانها ) شهرداری، سازمان تنظیم مقررات، پدافند غیرعامل، ستاد بحران و …)؛
- ورود مستقیم شرکت به بازارهای هدف تخصصی در حوزههای علمی، پزشکی، هنری و …؛
- برخورداری از تخفیف ویژه جهت بهرهبرداری از سایر امکانات و مزیتهای برج و مرکز همایشهای میلاد؛
- امکان ورود به حوزه مدیا با بهرهگیری از استودیوی تلویزیونی مرکز همایشهای برج میلاد و تولید محتوا؛
- بهرهبرداری مستقیم از (۵×۴۸ Core) فیبر نوری تعبیهشده در برج با مراکز مخابراتی و LCT؛
- امکان بهرهبرداری از ۲ Core فیبر نوری تعبیهشده از برج تا سازمان صداوسیما جهت برنامههای ویژه؛
- امکان حضور بهعنوان تنها بهرهبردار ویدئوکنفرانس کلیه مراسم برج و مرکز همایشهای میلاد.