اثر بخشی محتوا دیداری بر مخاطب
- تنها حدود ۲۰% محتوای متنی در خاطر میماند.
- حدود ۸۰% محتوای دیداری در یاد میماند و قابل یادآوری است.
- تحقیقات نشان میدهند استفاده از جلوه دیداری در ارائه، حدود ۱۷% توجه بیشتر مخاطب را به همراه دارد.
- – یکی از بهترین تکنیکهای نمایش دیداری دادهها اینفوگرافیکها هستن. امروزه اینفوگرافیکها نقش به سزایی در سرعت و انتقال مؤثر محتوا دارند.
شاید برایتان جالب باشد پاسخ این سوالات را بدانید:
- از چه زمان انتقال مفاهیم به صورت دیداری معنی پیدا کرد و چه سمت و سویی گرفت؟
- چگونه محتوای متنی را به محتوای دیداری تبدیل کنیم
- چگونه با محتوای دیداری اثربخشی را در انتقال مفاهیم افزایش دهیم؟
[button title=”این دوره پایان یافته است. برای مشاهده و ثبت نام دوره های جدید، کلیک کنید.” link=”https://infogramacademy.com/” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”#ffc600″ font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” onclick=””]