تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

این روزها فضای مجازی محیطی قدرتمند برای تبلیغ کسب و کارهای کوچک و بزرگ به حساب می‌آید. شاید شما هم با توجه به ضرورت‌های کسب و کارتان در این مقطع زمانی خاص نیازمند اینگونه تبلیغات باشید. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، باید به همراه محتوای جذاب صورت گیرد. در واقع محتوای جذاب مهم‌ترین عامل در تاثیرگذاری یک تبلیغ است.

 

سوشال مارکتینگ چیست و چرا برای کسب و کارهای امروزی واجب است؟

سوشال مارکتینگ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی شیوه ای مدرن در بازاریابی است که هم‌اکنون با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی به اوج اثربخشی خود رسیده است.

این شیوه بازاریابی که مدرن شده همان روش دهان به دهان قدیمی است این روزها آنقدر بر زندگی مردم تاثیرگذار است که قبل از هر روش تبلیغاتی دیگری به صاحبین کسب و کار پیشنهاد می‌شود.

از دیدگاه مخاطبین شبکه‌های اجتماعی محتوای خوب می‌تواند نشان دهنده شخصیت، اصالت و کیفیت یک کسب و کار باشد. لذا برای صاحبان کسب و کارها بسیار مهم است که در تولید محتوای ویژه صفحه کسب و کار خود دقت لازم را به عمل آورند. ما در “اینفوگرام” آماده تولید محتوا برای انتشار در “شبکه‌های اجتماعی” شما هستیم.

 

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

خدمات“اینفوگرام” در تولید محتوای شبکه های اجتماعی

محتوای ویدئویی: موشن‌گرافیک از مؤثرترین شیوه‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی است. مخاطبین با توجه به جذابیت موشن گرافیک علاقه بسیار زیادی به تماشای آن تا انتها دارند. لذا شما می‌توانید با انتشار موشن‌های خاص در صفحه کسب و کار خود، وقت مخاطبان‌تان را به خود اختصاص دهید. ما تخصص آن را داریم که کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به‌وسیله موشن‌گرافیک معرفی کنیم. برای مثال “معرفی شرکت آپوتکس” که به سفارش شرکت کانادایی آپوتکس و توسط اینفوگرام تولید شده‌است.

محتوای گرافیکی : محتوای گرافیکی از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. تخصص ما تولید انواع اینفوگرافیک به‌صورت تکی یا سریالی برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

از جمله شاخص‌ترین کارهای ما برای تولید محتوا و پست شبکه‌های اجتماعی، می‌توان به صفحات اجتماعی آسیاتک، گلرنگ، خانواده آنلاین، بهستان تولید و … اشاره کرد که نمونه‌های آن در سایت قابل مشاهده است.

آمار نشان می‌دهد که مغز انسان تمایل دارد که اطلاعات دریافت شده را تجزیه و تحلیل کند. تاثیر اطلاعات دریافتی محتوای دیداری بسیار بیشتر از محتوای متنی است. لذا ما با تولید اینفوگرافیک‌های خلاقانه مرتبط با کسب و کار شما تلاش داریم تا مخاطبان‌تان پیچیده‌‌ترین توضیحات مربوط به محصول شما را در سریع‌ترین زمان ممکن درک کند.

ما در اینفوگرافیک‌های تولیدی خود بر حسب نیاز از عکس، نقشه، دیاگرام، طرح‌ها و نمودارهای مختلف استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *