مشخصات پروژه
هدف

افزایش رضایتمندی و تعامل کارکنان هولدینگ گلرنگ و خانواده‌هایشان

سال انجام پروژه

۱۳۹۵-۱۳۹۶

مخاطب هدف

کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه هولدینگ گلرنگ و خانواده‌هایشان

محدوده اثرگذاری

شبکه‌های اجتماعی (به خصوص تلگرام و اینستاگرام)

خدمات ارائه شده
اینفوگرام در سال ۹۵-۹۶ به اجرای یک پروژه محتوایی در بستر شبکه‌های اجتماعی (به‌خصوص تلگرام و اینستاگرام) برای گلرنگ پرداخت. هدف این پروژه افزایش رضایت، آگاهی و تعامل کارکنان هولدینگ گلرنگ و خانواده‌هایشان بود. تعیین استراتژی و برنامه‌ریزی، تولید انواع محتوای متنی و دیداری و برگزاری مسابقه‌های علمی و هنری خدمات اینفوگرام در این پروژه بودند.
گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یک مجموعه اقتصادی پویا در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت است. تولید مواد شوینده و مواد اولیه آن‌ها مانند برندهای اکتیو، اَوه و سافتلن،‌ مواد مصرفی خوراکی مانند برند روغن‌های اویلا و فامیلا و کیمبال، صنایع سلولزی (برند مرسی و نانسی) بخش اصلی خدمات گلرنگ را تشکیل می‌دهند. وجود بیش از ۶۰ گروه محصول و ۳۰ سایت تولیدی در گلرنگ و تعداد زیاد کارکنان آن (بیش از ۱۸ هزار نفر) سبب شد که گلرنگ با همکاری اینفوگرام پروژه افزایش رضایتمندی و تعامل کارکنان را آغاز کند. انواع اینفوگرافیک‌ها و موشن‌گرافیک‌های طراحی شده در این پروژه به موضوعات مختلف در زمینه‌هایی چون سبک زندگی، بهداشت و سلامت و بالا بردن دانش عمومی می‌پرداختند. اینفوگرام در این پروژه تولید، طراحی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی گلرنگ را به عهده داشت.
  • برگزاری مسابقه‌های عکاسی برای مخاطبان:‌ سوژه‌های مسابقه عکاسی به مخاطبان اعلام می‌شد و علاقه‌مندان فرصت داشتند تا تاریخ معینی عکس‌های خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند. برنده مسابقه با رأی‌گیری مخاطبان شبکه‌های اجتماعی گلرنگ مشخص می‌شد.
  •  برگزاری مسابقه‌های علمی هفتگی: در هر دوره از این مسابقه‌ها پرسشی علمی مطرح و از مخاطبان درخواست می‌شد تا پاسخ آن را ارسال نمایند. یک هفته پس از مطرح شدن هر پرسش، پاسخ صحیح آن به همراه نام برندگان مسابقه در شبکه‌های اجتماعی گلرنگ منتشر می‌شد.
  • انتشار روزانه حکایت‌های کوتاه و قسمت‌هایی از شاهنامه فردوسی
  • مطرح کردن فکت‌های علمی در زمینه‌های مختلف که با کنجکاوی در شبکه‌های اجتماعی گلرنگ مطرح می‌شد.

افزایش رضایتمندی و تعامل کارکنان هولدینگ گلرنگ