اهمیت گزارش

برای موفقیت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک سازمان یا اجرای یک طرح یا پروژه، مانیتورینگ فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده اجتناب‌ناپذیر است. در این راستا، دسترسی مدیران به گزارش‌های صحیح، اصولی و به‌موقع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در کشورهای پیشرفته گزارش‌دهی و گزارش‌گیری نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و به‌عنوان فن، ابزار و وسیله‌ی اصلی تنظیم چرخه‌ی کاری و بهینه‌سازی امور بخش‌های مختلف دولتی، نظامی و اداری تلقی می‌شود.

بهره‌برداری صحیح و نظام‌مند از فن گزارش‌نویسی و گزارش‌دهی برای پیشبرد اهداف سازمان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و به مثابه یک شریان حیاتی، عامل پویایی و کارآمدی به شمار می‌رود. از سوی دیگر، مدیریت دانش و انتقال تجربیات، یکی از مهم‌ترین مسائل موردتوجه در سازمان‌های بزرگ است که با ارائه گزارش‌های صحیح، دقیق، منظم و پیوسته می‌توان به این مهم دست یافت.

دوره گزارش نویسی

معرفی دوره

هدف از «دوره ساخت گزارش حرفه‌ای» افزایش دانش، مهارت و آگاهی مخاطب برای ارائه هر چه بهتر گزارش‌ و آشنایی آنها با ابزارها و شیوه‌های نوین و بین‌المللی ارائه گزارش است. آشنایی با آخرین تکنیک‌ها و ابزارهای موجود، یکی از دست آوردهای این دوره خواهد بود.

[button title=”اطلاعات بیشتر و ثبت نام” link=”https://infogramacademy.com/%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d9%be%d8%b1%d8%b2%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86/” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”#ffc600″ font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” onclick=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *