با افزایش آگاهی جامعه و سازمان‌ها، مجموعه اینفوگرام با نیاز و تقاضای افراد و سازمان‌ها برای یادگیری مهارت‌هایی مانند طراحی اینفوگرافیک، ارائه حرفه‌ای، گزارش‌نویسی و … روبه‌رو بوده است. از این رو از سال ۱۳۹۴ این مجموعه تصمیم به برگزاری رویدادهای آموزشی برای علاقه‌مندان گرفت. آکادمی آموزشی اینفوگرام با هدف آگاهی بخشی و آموزش، در حال فعالیت است.

با گسترش خدمات مجموعه اینفوگرام، از سال ۹۷ بخش آموزش با نام «آکادمی آموزشی اینفوگرام» استقلال یافت و در تلاش است تا با برگزاری انواع رویدادهای آموزشی از جمله کارگاه، دوره، سمینار و وبینار سطح دانش و مهارت‌های افراد را ارتقا دهد.

در دنیای پر سرعت امروز که افراد کمتر زمان و حوصله مطالعه متن های طولانی را دارند و به دنبال دریافت سریع اطلاعات اند. در چنین شرایطی، اینفوگرافیک ها می توانند نقش به سزایی در سرعت و انتقال مؤثر محتوا داشته باشند.

خوب است بدانید:

– حدود ۸۰% محتوای دیداری در یاد می ماند و قابل یادآوری است.

– تنها حدود ۲۰% محتوای متنی در خاطر می ماند.

به کمک اینفوگرافیک (infographic) می توان یک پیام یا محتوا را در کوتاه ترین زمان ممکن با اثربخشی بالا به مخاطبِ هدف انتقال داد. اینفوگرافیک ها کاربردهای مختلفی دارند:

 

دوره طراحی اینفوگرافی در اینفوگرام

دوره پیش رو که به همت آکادمی آموزشی اینفوگرام از اول تیر ۱۳۹۸ برگزار می شود، با همراهی سه مجموعه فعال در این حوزه طرح ریزی و تدوین شده است.

این دوره شامل بخش تئوری و مبانی طراحی اینفوگرافیک و بخش آشنایی با ابزارها و نرم افزاری های مرتبط است. این مفاهیم و آموزش ها در قالب ۶ جلسه ۳ ساعته به صورت کارگاهی تعاملی در نظر گرفته شده است و در انتها نیز پروژه پایانی توسط هنرآموزان انجام خواهد شد.

مدرسان این دوره

 
[button title=”این دوره پایان یافته است. برای مشاهده و ثبت نام دوره های جدید، کلیک کنید.” link=”https://infogramacademy.com/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9/” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”#ffc600″ font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” onclick=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *