طراحی بروشور

بروشورها مجموعه اطلاعات جزئی و خاص در مورد پروژه، محصول یا خدمت است که در یک برگ کاغذ و معمولاً در چند تا ارائه می‌شوند.

بروشور نمایه‌ای کوچک از کسب وکار شماست. مخاطب با دیدن بروشور شما شخصیت، اصالت و کیفیت کسب‌وکار شما را می‌سنجد. به همین دلیل مهم است که در این نگاه کوتاه، بهترین به‌نظر برسید.

این روزها باید توجه ویژه‌ای به معرفی تبلیغ کسب و کار خود نشان دهید. فضای رقابتی شدید کسب و کارها، دیگر مجالی برای اشتباه باقی نگذاشته‌ است. یک اقدام ضعیف در تبلیغات و یا معرفی کسب و کار می‌تواند تیر خلاصی به رشد کسب و کارتان باشد و درعوض رقبا می‌توانند با موج سواری بر روی این اشتباه سریعا جایگاه شما را تضعیف کنند. لذا طراحی بروشور یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مواردی است که در تبلیغات باید مورد توجه قرار بگیرد.

بروشورها مصارف متنوعی دارند و تنها برای تبلیغات مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. به عنوان مثال می‌توانند در قالب‌های متعدد برای اطلاع رسانی، فرهنگ‌سازی، ارائه گزارش‌های عمومی، راهنمایی‌ها و … در سازمان‌ها، NGOها، همایش‌ها، سمینارها و … مورد استفاده قرار گیرند.

اهمیت یک بروشور

یک بروشور قدرتمند باید از جذابیت و خلاقیت در طراحی برخوردار باشد. طراحی بروشور تاثیرگذار و گویا از مولفه‌هایی است که می‌تواند احتمال انتخاب شما توسط مشتری را افزایش دهد. محتوای موثر، هویت‌سازی و انتقال پیام رسالت یک بروشور استاندارد است. گرافیک قدرتمند یک بروشور می‌تواند آن را از بین صدها رقیب خود متفاوت و خاص جلوه دهد و همچون برگی برنده عمل کند. برای ما مهم است که بروشور شما به تنهایی بتواند کار معرفی خدمات شما، بازاریابی و ارتقا فروش را در نبود شما به انجام رساند. لذا بروشوری طراحی خواهیم‌کرد که همچون نماینده‌ای قدرتمند از شما و برند شما در هرجا حضور داشته‌باشد.

 

نقش “اینفوگرام” در طراحی بروشور

اینفوگرام” همراه شماست و خدماتی را به شما عرضه خواهدکرد که بدون شک باعث رضایت شما خواهدشد. تیم ما با بهره‌گیری از تجارب بالای خود قبل از طراحی بروشور شما، محصول و خدماتتان را تحلیل و بررسی می‌کنند. از دیدگاه ما مشتریان شما نکته کلیدی کسب و کارتان هستند. لذا قبل از هر اقدامی نیازها، سلایق، رفتار و دیگر پارامترهای جذاب از دیدگاه آنان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سپس رقبایتان به زیر ذره بین ما می‌آیند. برای ما مهم است که بدانیم رقبایتان روی کدام نیاز مشتری تمرکز کرده‌اند و همچنین کدام بخش از ویژگی های خود را پررنگ‌تر جلوه داده‌اند. این آمار می‌تواند نقاط مبهم بسیاری را برای ما روشن سازد که در تولید بروشور متناسب با کسب و کارتان تاثیرگذار باشند.

طراحان قدرتمند اینفوگرام با ارائه طرح‌های خلاقانه، شما را در ارائه هرچه بهتر کسب و کارتان و معرفی و اطلاع رسانی خدماتتان یاری خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *