بستر انجام پروژه‌های محتوای دیداری

اینفوگرامر بستری برای انجام پروژه‌های دیداری است که به عنوان یک پلتفرم دوطرفه (Two-Sided)  به فریلنسرها کمک می‌کند که پروژه‌ دریافت کرده و از این راه کسب درآمد کنند و همچنین  نمونه کارها و رزومه‌ی خود را قوی‌تر کنند و از طرف دیگر به کارفرمایان کمک می‌کند در این پلتفرم پروژه‌ی موردنظر خود را ثبت کنند و با توجه به هزینه‌ای که برای کار خود درنظر گرفته‌اند پروژه را به انجام برسانند.

وقتی پروژه‌ای در اینفوگرامر ثبت می‌شود، فریلنسرها باخبر شده و می‌توانند آن را بپذیرند یا رد کنند. در این پلتفرم فریلنسرها هرکدام قیمت کار خود را مشخص کرده‌اند و کارفرمایان می‌توانند خودشان فریلنسر خاصی را برای انجام پروژه انتخاب کنند.

اگر کارفرمایی هستید که می‌خواهید پروژه محتوای دیداری خود را با هزینه کمتری انجام دهید ما اینفوگرامر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کافیست به سایت اینفوگرامر مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، پروژه‌ی خود را تعریف کنید، بهترین پیشنهاد برای انجام پروژه را انتخاب کنید، هزینه مربوطه را به‌صورت ودیعه نزد اینفوگرامر پرداخت کنید تا انجام کار شروع شود، بعد از تعامل با فریلنسر پروژه را نهایی کنید. بعد از انجام این کار پول شما به حساب فریلنسر واریز شده و کار انجام می‌شود. در نهایت می‌توانید نتیجه تجربه همکاری با فریلنسر را ثبت کنید.

اینفوگرامر2

خدمات اینفوگرامر:

در اینفوگرامر خدماتی همچون طراحی اینفوگرافیک، رزومه، گزارش‌نویسی،  پرزنتیشن، طراحی پرزی و پاورپوینت، تولید محتوای ویدئویی، موشن گرافیک، استاپ موشن، ویدئو موشن، طراحی مولتی مدیا، کاتالوگ، استند، بنر ثابت و متحرک (گیف) و پوستر انجام می‌شود.

 

شما می توانید با عضویت در اینفوگرامر پروژه خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *