طراحی استند

تبلیغات در نقطه فروش، یکی از روش‌های پرمخاطب تبلیغاتی در سال‌های اخیر است. جهت استفاده از این روش تبلیغاتی، رسانه‌های گوناگونی طراحی شده‌اند و مورد استفاده و آزمایش قرار گرفته‌اند.  قطعا به وفور با استندهای تبلیغاتی برخورد داشته‌اید. یکی از همین روش‌های تبلیغاتی که در مقابل فروشگاه‌ها، مراکز خرید و نمایشگاه‌ها جایگاهی همیشگی پیدا کرده‌اند. استند رسانه‌ای تبلیغاتی‌ست که در ایران کاربرد بسیار زیاد دارد. شاید کمتر برندی را بیابید که حداقل یک بار از این رسانه استفاده نکرده‎باشد و از اهمیت آن غافل باشد. استند یکی از روش‌های ساده و مقرون به صرفه تبلیغات محیطی است. از این روش تبلیغاتی عموما در فضای فیزیکی کسب و کار استفاده به عمل می‌آید.

علاوه بر مصارف تبلیغاتی، استند برای اطلاع رسانی، ارائه گزارش عمومی و قراردادن در نمایشگاه ها و محیط های اداری و … استفاده می‌شود.

google+

استند سازه‌ای است که تبلیغات به صورت چاپی بر روی پایه مخصوص به آن به نمایش در می‌آید. این شیوه تبلیغات مزیتی به نسبت دیگر تبلیغات محیطی دارد و آن استفاده در محل خود کسب و کار است. در واقع توضیحات یک کسب و کار، مزایا و ویژگی‌ها با وضوح بیشتری در دیدرس مخاطب قرار می‌گیرد. زمان خرید و گزینش نهایی کالا بی تردید مهم‌ترین زمان برای تبلیغات است. مخاطب می‌تواند به محض مشاهده تبلیغات وارد فضای فیزیکی شود و از خدمات مربوطه استفاده نماید.

استندها ظاهری زیبا، سبک و قابل حمل دارند و می‌توانید در هر مکانی که تمایل دارید قرار دهید. آن‌ها با مواد اولیه‌ای همچون فلز، پلکسی گلاس، کارتن پلاست و … ساخته می‌شوند.

کاربرد تبلیغاتی

شما صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال انتخاب بهترین روش تبلیغاتی برای کسب و کار خود می‌باشید. استند به عنوان یک روش تبلیغاتی می‌تواند در شرایط و موقعیت هایی همچون محل کار شما، غرفه نمایشگاهی، سالن‌های همایش، هتل‌ها، کنفراس‌ها به ویژه کنفراس‌های خبری، فروشگاه‌ها و مراکز خرید وسمپلینگ ( تبلیغ نمونه غذا ونوشیدنی ) بسیار کاربرد داشته باشد.

خدمات طراحی و تولید استند در “اینفوگرام”

اینفوگرام” ارائه دهنده خدمات طراحی و تولید استند در ابعاد گوناگون می‌باشد. “اینفوگرام“، با در اختیار داشتن کادر مجرب کارشناسان خبره و طراحان حرفه‌ای، اقدام به طراحی استند تبلیغاتی به‌صورت کاملا حرفه‌ای می‌کند. خدمات ما به شرح زیر است:

ارائه طرح و ایده‌های خلاقانه :

استفاده از استند و دریافت نتیجه اثربخش قبل از هرچیزی وابسته به طراحی متناسب و هوشمندانه آن است. مشتری باید قبل از هر اتفاقی تحت تاثیر محتوای طراحی شده قرار بگیرد. ما با طراحی هوشمندانه، خلق ایده‌های نو و متمایز می‌توانیم بهترین‌ها را برای شما بیافرینیم.

مزایا و ویژگی های استندهای تبلیغاتی

 

منبع: https://infogramer.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *