مشخصات پروژه
هدف

افزایش آگاهی جامعه و خریداران بالقوه سهام آسیاتک هنگام عرضه اولیه در بورس

سال انجام پروژه

۱۳۹۵

مخاطب هدف

مدیران ارشد هولدینگ فناپ و شرکت‌های زیرمجموعه

محدوده اثرگذاری

هولدینگ فناپ و شرکت‌های زیرمجموعه

خدمات ارائه شده
شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) در سال ۸۴ با هدف اولیه طراحی و تهیه راهکار بانکی بومی ایرانی تأسیس شد. پس از محقق شدن این هدف، فناپ فعالیت‌های خود را گسترش داد و اکنون در حوزه‌هایی چون فناوری مالی و پرداخت، فناوری زیرساخت‌ و ارتباطات و خدمات محتوا و ارزش افزوده مشغول به کار است. در هر شرکتی عملکرد صحیح مدیران از مهم‌ترین مسائل محسوب می‌شود. پرورش مدیران و رهبران شایسته فرایندی است که از مرحله طراحی تا اجرا با چالش‌های زیادی روبه‌روست. در سال ۹۵ فناپ ابتدا با همکاری شرکت «تجربه شاپرک آبی» به تعریف مدلی برای مدیران شایسته پرداخت و ویژگی‌های مدیران مورد نظر خود را در قالب «مدل شایستگی مدیران ارشد» مطرح کرد و اینفوگرام در مرحله معرفی این مدل به مدیران و جلب مشارکت آن‌ها به فناپ پیوست. تدوین استراتژی خلاقانه، طراحی هویت بصری و پوستر و طراحی و تولید بروشور اوریگامی دوزبانه خدماتی بودند که اینفوگرام در این پروژه به فناپ ارائه کرد. هدف ارائه خلاقانه (به‌خصوص بروشور اوریگامی) انتقال این مفهوم بود که هریک از افراد مانند قطعات پازلی هستند که در عین جدا بودن، تنها در کنار هم است که مجموعه کاملی را تشکیل می‌دهند.

ارائه مدل شایستگی مدیران ارشد فناپ