تعطیلی و خانه‌نشینی این روزها تبدیل شده به یک توفیق اجباری! روزهایمان پر شده از ساعت‌های خالی که خیلی وقت‌ها نمی‌دانیم آن را به چه فعالیت‌هایی اختصاص بدهیم. به همین دلیل ما در آکادمی اینفوگرام تصمیم گرفتیم با برگزاری کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» در این دوران هم از مسئولیت اجتماعی‌مان غافل نشویم و هم بیشتر از پیش در کنار همراهانمان باشیم.

 

آکادمی اینفوگرام کجاست؟

آکادمی اینفوگرام، یک مرکز آموزشی برای آن دسته افراد و سازمان‌هایی است که به توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه اهمیت می‌دهند. ماموریت ما در این مجموعه ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه (پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ)،‌ روابط عمومی و گزارش‌‌نویسی است. آکادمی اینفوگرام علاوه بر برگزاری کارگاه، دوره و سمینار اقدام به تولید بسته‌های آموزش مجازی کرده است که قابلیت بارگذاری بر روی سامانه‌های LMS را دارد.

کمپین هرکجا هر زمان یادگیری آکادمی اینفوگرام

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از ۱۲ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ برقرار خواهد بود. ما در این کمپین بیش از ۴۰ رویداد آموزش غیر حضوری در مدت حدود ۸۵ ساعت محتوای آموزشی را در قالب وبینار و به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می دهیم. هدفمان این است که با ادامه آموزش‌هایمان از راه دور، امکان بهره‎مندی از محتوای آموزشی در شرایط شیوع بیماری کرونا را فراهم کنیم و آموزش‌های کاربردی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. در این کمپین به کمک ۲۰ مدرس، یک سبد آموزشی تدوین شده است و تلاش کرده‌ایم که برنامه‌ها متناسب با نیازهای مختلف طراحی شوند. موضوعات زیر پوشش این مجموعه وبینار آموزشی، بازاریابی و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، اینفوگرافیک، ارائه حرفه ای، گزارش نویسی نوین و روابط عمومی است که برای استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب و کارهای فناورانه جزو نیازهای اساسی است.

 

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» برای چه کسانی مناسب است؟

برنامه‌های مربوط به اینفوگرافیک: اینفوگرافیک یا گرافیک اطلاع‌رسان، روشی بسیار موثر برای انتقال اطلاعات به روش دیداری است. تکنیک اینفوگرافیک بر اساس دانش ما از میزان ماندگاری اطلاعات در مغز بنا شده است: ۹۰% از اطلاعاتی که مغز ما پردازش می‌کند اطلاعات دیداری است. پس چه بهتر که برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات از اینفوگرافیک استفاده کنیم. وبینارهای مربوط به اینفوگرافیک برای فعالین استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف (ازجمله فناوری، سلامت، آموزش)، معلم‌ها و دانشجویان مناسب است.

برنامه‌های مربوط به ارائه حرفه ای: تمام افراد در برهه‌های مختلف زندگی‌شان به پرزنتیشن و استفاده از هنر ارائه نیاز دارند! چه دانشجو باشید که می‌خواهید درسی را ارائه دهد چه عضو استارتاپی که برای معرفی کارش به سرمایه‌گذار به پرزنتیشن نیاز دارد، وبینارهای ارائه حرفه‌ای برای شما مناسب خواهد بود. تمرکز این وبینارها بر اصول و تکنیک‌ها و کار با نرم‌افزارهایی (مانند پرزی و فوکاسکی) است که امکان ارائه خلاقانه را فراهم می‌کنند.

برنامه‌های مربوط به بازاریابی و تبلیغات: یکی از موضوع‌هایی که در آکادمی اینفوگرام تدریس می‌شود به بازاریابی (به‌خصوص بازاریابی دیجیتال) اختصاص دارد. ما به روش‌های بازاریابی نوین ازجمله بازاریابی درونگرا (اینباند مارکتینگ) می‌پردازیم. روشی که با صرف هزینه بسیار کمتر نسبت به روش‌های سنتی بازاریابی می‌تواند درنهایت بازخورد بسیار بهتری در جذب و نگه‌داشتن مشتری داشته باشد. وبینارهای مرتبط با بازاریابی، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ برای فعالان حوزه بازاریابی و کسانی که می‌خواهند با حداقل هزینه‌ها یک برنامه بازاریابی برای استارتاپ یا شرکت خود طراحی کنند، مناسب است.

برنامه‌های مربوط به گزارش‌نویسی: گزارش‌نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های فردی است که کمتر به آن توجه می‌شود. در هر مجموعه حرفه‌ای، یک گزارش خوب می‌تواند به پیشرفت کارها بیانجامد و برعکس یک گزارش بد می‌تواند فاجعه بیافریند. وبینارهای گزارش‌نویسی برای مدیران رده میانی سازمان‌ها، افراد شاغل در بخش روابط عمومی و مالی شرکت‌ها، و فعالان استارتاپی که نیاز به ارائه گزارش‌های مالی برای جذب سرمایه‌گذار و … دارند مناسب است.

 

تمام برنامه‌های این کمپین را می‌توانید از طریق سایت کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» به آدرس infogramAcademy.com/webinar و یا آیدی @infogramAcademy در اینستاگرام دنبال کنید. هرگونه تغییر در برنامه را پیش از برگزاری به اطلاع شما خواهیم رساند. همچنین پس از پایان کمپین برای بهره‌مندی افرادی که امکان حضور آنلاین را نداشتند، شرایطی فراهم می شود که بتوانند ویدئوی وبینارها را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *